Livrarea produselor
Livrare la adresă
Pentru livrare la adresă prin curier, termenul de livrare este de 48–72 ore lucrătoare. Pentru comenzile plasate înainte de ora 12, termenul de livrare este de 24–48 ore lucrătoare. Serviciul de livrare se face prin Sameday.
După plasarea comenzii, la momentul expedierii coletului, vei primi un e-mail de notificare expediere comandă, însoţit de linkul de urmărire (tracking) al comenzii.
Livrare prin Sameday Easybox
Termenul de livrare este de 24 ore lucrătoare pentru comenzile efectuate înainte de ora 12. Selectează Easybox în pasul final de comandă și vei primi comanda a doua zi.
Produsele sunt livrate într-un locker securizat, disponibil nonstop în mai multe puncte de ridicare naţionale. Serviciul este disponibil în toată reţeaua de acoperire Easybox. Poţi selecta punctul de livrare preferat în pasul final de comandă, secţiunea livrare prin Easybox.
Când comanda ta ajunge în locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR şi vei vedea codul PIN și în aplicaţia Sameday. Ai la dispoziţie 36 de ore să ridici produsul. Scanarea codului QR sau introducerea codului PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentului în care se află coletul.
Taxe de livrare
- Easybox lockers – 9 lei
- Livrare la adresă prin curier – 15 lei
- Transport gratuit pentru comenzile cu valoare de peste 250 lei
Metode de plată
- Plată online cu cardul
- Plată ramburs prin curier
- Plată cu cardul la ridicarea produselor din Easybox
Important! În cazul în care selectezi plata la livrare, pentru serviciul Easybox este posibilă doar plata cu cardul bancar (emis sub sigla Visa, MasterCard sau Maestro), iar pentru serviciul cu livrare la domiciliu se poate plăti doar numerar.
Te rugăm să verifici conținutul coletului și să compari cu factura. În cazul în care există produse facturate, dar nelivrate, trimite-ne sesizarea ta în maximum 5 zile lucrătoare din momentul recepționării coletului. Ne poți semnala lipsa pe WhatsApp la numărul +44 333 234 2234 sau prin e-mail la repservice.ro@avon.com (program L-V, 09:00–18:00).
Situații de lipsă în colet
O situație de lipsă a unui produs din colet o poate reprezenta lipsa prin substituție: un produs facturat nu este în colet, însă în locul acestuia se găsește un alt produs care nu figurează pe factură și nici nu a fost comandat.
În ambele cazuri este necesar să fie anunțată situația pentru a fi efectuate verificările necesare în linia de ambalare. Contravaloarea produsului/produselor va fi returnată în contul bancar indicat.
Livrarea produselor
Livrare la adresă
Pentru livrare la adresă prin curier, termenul de livrare este de 48–72 ore lucrătoare. Pentru comenzile plasate înainte de ora 12, termenul de livrare este de 24–48 ore lucrătoare. Serviciul de livrare se face prin Sameday.
După plasarea comenzii, la momentul expedierii coletului, vei primi un e-mail de notificare expediere comandă, însoţit de linkul de urmărire (tracking) al comenzii.
Livrare prin Sameday Easybox
Termenul de livrare este de 24 ore lucrătoare pentru comenzile efectuate înainte de ora 12. Selectează Easybox în pasul final de comandă și vei primi comanda a doua zi.
Produsele sunt livrate într-un locker securizat, disponibil nonstop în mai multe puncte de ridicare naţionale. Serviciul este disponibil în toată reţeaua de acoperire Easybox. Poţi selecta punctul de livrare preferat în pasul final de comandă, secţiunea livrare prin Easybox.
Când comanda ta ajunge în locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR şi vei vedea codul PIN și în aplicaţia Sameday. Ai la dispoziţie 36 de ore să ridici produsul. Scanarea codului QR sau introducerea codului PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentului în care se află coletul.
Taxe de livrare
- Easybox lockers – 9 lei
- Livrare la adresă prin curier – 15 lei
- Transport gratuit pentru comenzile cu valoare de peste 250 lei
Metode de plată
- Plată online cu cardul
- Plată ramburs prin curier
- Plată cu cardul la ridicarea produselor din Easybox
Important! În cazul în care selectezi plata la livrare, pentru serviciul Easybox este posibilă doar plata cu cardul bancar (emis sub sigla Visa, MasterCard sau Maestro), iar pentru serviciul cu livrare la domiciliu se poate plăti doar numerar.
Te rugăm să verifici conținutul coletului și să compari cu factura. În cazul în care există produse facturate, dar nelivrate, trimite-ne sesizarea ta în maximum 5 zile lucrătoare din momentul recepționării coletului. Ne poți semnala lipsa pe WhatsApp la numărul +44 333 234 2234 sau prin e-mail la repservice.ro@avon.com (program L-V, 09:00–18:00).
Situații de lipsă în colet
O situație de lipsă a unui produs din colet o poate reprezenta lipsa prin substituție: un produs facturat nu este în colet, însă în locul acestuia se găsește un alt produs care nu figurează pe factură și nici nu a fost comandat.
În ambele cazuri este necesar să fie anunțată situația pentru a fi efectuate verificările necesare în linia de ambalare. Contravaloarea produsului/produselor va fi returnată în contul bancar indicat.