Cookie: Pagina noastra foloseste cookie-uri. Citeste mai mult despre politica de cookie-uri. Inchide
.
Ai ales să comanzi dintr-o nouă Broșură, dar nu s-au produs modificări în comanda ta
Produsele au fost actualizate conform Broșurii din care ai ales să comanzi

 

Avon oferă 100% satisfacție garantată pentru produsele sale.

Dacă nu ești mulțumit, nici noi nu suntem!

 

Procedura de retur a produselor Avon

      1. Condiții de returnare

Produsele marca Avon se acceptă a fi returnate în termen de 35 zile de la data facturii emisă la achiziționarea acestora, specificând motivul returnării pe formular și respectând următoarele condiții:

  • Produsele cosmetice trebuie să prezinte minimum două treimi din conținutul original și să fie trimise de preferință în ambalajul original.
  • Produsele non-cosmetice (articole vestimentare, bijuterii, genți, etc.) pot fi returnate cu condiția ca aceste articole să se afle în starea inițială şi să nu fie deterioarate sau uzate.

Produsele non–cosmetice de folosință îndelungată care prezinta defectiuni acoperite de garantie (de exemplu ceas, cântar, uscător de păr, etc.) pot fi returnate în termenul prevazut in certificatul de garantie și Avon va returna contravaloarea acestora.

În cazul în care doriți să returnați un produs marca Avon fără a furniza un motiv, puteți face acest lucru în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data recepționării acestuia, însa doar dacă acesta este sigilat.

În cazul în care produsele returnate nu îndeplinesc aceste condiții și sunt expediate către Centrul Operațional Avon din Chiajna, returul nu va putea fi procesat.

Avon nu își asumă responsabilitatea înapoierii către expeditor a produselor ce nu îndeplinesc condițiile de retur.

Avon garantează respectarea drepturilor consumatorului prevăzute în legea nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

Se acceptă returul produselor din categoriile de mai jos, numai în cazul în care acestea prezintă defecțiuni și numai pentru înlocuirea acestora cu produse similare: produsele care susțin diferite campanii sociale (ex. Insigna argintie Breast Cancer). Fondurile obținute în urma comercializării de către Avon a acestor produse sunt destinate susținerii respectivelor campanii sociale prin acțiuni de sponsorizare.

     2. Retururile integrale

Retururile integrale sunt considerate retururile coletelor sigilate, corespunzătoare facturii, care nu au fost livrate către Client în termenul de livrare menționat.

Coletele ce vor fi returnate integral pentru alte motive decat cele ce țin de politica de livrare AVON taxa de livrare inițială nu va fi returnată.

     3. Expedierea retururilor către Centrul Operațional Chiajna

Produsele de returnat se vor trimite de către Client prin Poșta Română (doar la oficiile poștale care au Mesagerie) sau prin orice alt serviciu de curierat care permite declararea valorii coletului, însoțite obligatoriu de formularul de retur completat și semnat, către Avon Cosmetics Romania S.R.L., Str. Industriilor nr.4, cod 077040, Jud.Ilfov, Chiajna.

Formularul de retur poate fi descarcat de aici.

Cheltuielile de expediție a retururilor vor fi suportate de Client.

Dacă formularul nu va fi completat corect (datele de identificare ale Clientului nu vor fi corecte, datele de pe factură sau codurile produselor vor fi eronate) Avon nu își asumă responsabilitatea înapoierii produselor către expeditor.

Rubricile formularului de retur vor fi completate corect și complet, fiind necesare pentru identificarea produselor returnate în factura Clientului.

În urma expedierii coletului, Clientul va primi de la Oficiul Poștal sau de la Curierul contractat o dovadă a efectuării expediției ce trebuie păstrată timp de 3 luni pentru soluționarea unor eventuale reclamații.

     4. Operarea retururilor

Operatorul de retururi din Departamentul de Relații cu Clienții recepționează formularele de retur și completează data recepționării lor. Formularele vor fi procesate în aproximativ 6 zile lucrătoare de la ziua recepționării lor.

Procesarea presupune identificarea Clientului în baza de date pe baza ID-ului menționat, identificarea facturii și a codurilor aferente produselor ce urmează a fi returnate, apoi înregistrarea returului în baza de date și emiterea facturii de retur cu valoarea netă a produselor returnate.

Valoarea produselor returnate va fi returnată în contul bancar indicat în formularul de retur.

Orice sesizare legată de operarea retururilor va fi adresată în termen de 14 zile de la data returului către Departamentul de Relații cu Clienții la numărul de telefon *2866 sau în scris, folosind secțiunea «Contactează-ne».

 

O situație de lipsă a unui produs din colet o poate reprezenta  - Lipsa prin substituție. Un produs facturat nu este in colet, însa în locul acestuia se găseste un alt produs care nu figurează pe factura și nici nu a fost comandat.

În ambele cazuri este necesar să fie anunțată situația pentru a fi efectuate verificările necesare în linia de ambalare.

Contravaloarea produsului/produselor va fi returnată în contul bancar indicat.

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]